2009. december 15., kedd

Sziasztok!

Ezek a történelem órák!
Beindult a mókuskerék, de tényleg. Új történet van láthatáron, de csak akkor írom meg ha érdekel Titeket:)

A történet a II. világháborúban játszódik, mikor a németek megszállják Magyarországot.
Egy német katona túszul ejt egy magyar zsidó nőt, a helyett, hogy elhurcolná a koncentrációs táborokba.
Időközben egymásba szeretnek, de mivel "ellenségek" nem lehetnek együtt.
Vajon együtt lehetnek, vagy a háborúskodás örökre elválasztja Őket egymástól?



Természetesen a Szerelem vagy halál? c. sztorimat folytatom:D
A történetnek még nincs konkrét címe, de addig nem is foglalkozok vele, amíg nem döntötök, hogy megírjam-e vagy sem:D
Puszi

8 megjegyzés:

  1. Engeeem erdeeekeeel,mar varom az elsoo reszt!!Legyszii irjaad:DEs ebbol mikor lesz mar friss,marmint Szerelem vagy Halal-bol??:Dpuszi

    VálaszTörlés
  2. Szia. :)
    Rendszeres olvasód vagyok. :) Csak még nem jutottam ez odáig, h hsz-t írjak... A sztori ( ez :D ) nagyon tetszik és várom a köviket. :)
    Én is irkálok ezt azt... és a töri óra nekem is sokat segített már másban.xD ezt most vicc nélkül mondom. :DDDD én is várom már az újat. :D
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, bár már megbeszéltük, hogy érdekes, és egyedi:D Nagyon várom, már most tudom, hogy rendszeres olvasód leszek:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia, szerintem az ötlet jó és kíváncsi lennék a kivitelezésre is. Én szeretném ha megírnád (persze ezt a történetedet nem szabad elhanyagolni:-) és véleményem szerint megérne egy új szavazást.

    VálaszTörlés
  5. Engem nem érdekelne... bár látom a többség döntött:) biztos jól írnád meg, csak engem maaga az alap töri nem érdekel:( bocsi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Régóta olvasom a történeted,de még nem jutottam el ódáig,hogy hsz-t írjak,de most pótolom!
    Elsősorban Sz v H-t nagyon szeretem csak gratulálni tudok hozzá.
    Az új sztorira én kiváncsi lennék,hogy mit hozol ki belőle!
    Szval várom a folytit és az elsőrészt az új sztoridból!!:)
    Kitty

    VálaszTörlés