2009. december 22., kedd

26. fejezet – A verekedés



A csajokkal nagyon sokat táncoltunk, de én fele annyit sem ittam, mint Ők. El voltam a Breezerrel meg pár üveg kólával.
A srácok, hol leültek piálni, hol velünk táncoltak. Tom folyton engem bámult, és ez frusztrált, de ha Ő nézet az egyáltalán nem, sőt.
Az újévben csak egyszer táncoltam Vele, de az is csak egy percig tartott, mert Tom elkért tőle.


Később a pultnál ültem és iszogattam, immár harmadik üveg kólámat, mikor Tom mögém settenkedett, és megkért, hogy menjek vele.
Kimentünk a szórakozóhelyről.
Egy lélek sem volt az utcán csak mi, meg a csönd. Nem értettem, hogy mit akarhat tőlem, így igyekeztem kideríteni.
- Tom, mit szeretnél mondani? – kérdeztem, de nem szólalt meg csak nézett és nézett. - Hahó, itt vagy? – hadonásztam kezeimmel a szeme előtt.
- Persze – mondta, majd közelebb jött, és éreztem rajta az alkohol szagát.
- El kell valamit mondom – kezdte -, de nem tudom, hogy hogyan.
- Tom, szerintem ezt halasszuk holnapra, mikor már kijózanodtál – mondtam.
- Nem! Ezt most kell elmondanom vagy - lépett közelebb hozzám, erre én is hátrébb léptem egyet - vagy megmutatnom.
- Később Tom. – Nem tudom miért, de úgy éreztem, hogy ilyen egyszer már megtörtént velem. Hülye gondolatok az egyszer biztos, mert sosem esett meg még velem ilyen.
- Gyere ide! – szólt, de én még mindig hátráltam. – Nem foglak bántani csak gyere már ide – mondta kicsit mérgesen. A vészjelzőm villogni kezdett és arra ösztönzött, hogy jobb, ha visszamegyek a diszkóba. Amint megfordultam, Tom elkapta a karom és magához rántott.
- Maradok, csak eressz el! – mondtam, és remélem, hogy nem hallja ki a hangomból a rettegést. - Nem szeretek ittas emberek közelében lenni. - Megfogott és neki tolt a falnak, majd kezét az állam alá tette, aztán felemelte a fejem.
- Mit akarsz tőlem? – kérdeztem elfúló hangon.
- Majd megtudod – szólt és arca közeledni kezdett az enyémhez. Elfordítottam, így Ő hozzáfért a nyakamhoz. Hirtelen a fejembe tódult egy kép, mikor Tom fogdos, én pedig megpróbálok kiszabadulni. Olyan volt, mintha egy emlékkép lett volna. A könnyeim eleredtek, mikor benyúlt a szoknyámba. Próbáltam eltolni, de nem sikerült.
- Engedj el, kérlek! – sírtam.
- Ezt akarom elmondani – motyogta a nyakamba.
- Eressz el! – tapostam rá a lábára, majd elfutottam. Futottam és futottam, de hallottam, hogy jön utánam, így elbújtam a diszkó mögött lévő házak mögé.
Miért vannak ezek a rémképek a fejemben? – kérdeztem magam, de nem találtam választ rá.
- Jenny, gyere elő, nem bántalak – hallottam meg Tom hangját, és hálát adtam az égnek, hogy sötét volt.
- Gyere már elő!!!! – kiáltotta, én pedig újra sírni kezdtem. Féltem. Nagyon féltem. Elővettem a telefonom, és mikor úgy láttam, hogy Tom elég messze került tőlem, tárcsáztam az Ő számát, és vártam, hogy kicsörögjön…



(Edward szemszöge)


Amikor táncoltunk, nem volt olyan pillanat, hogy ne akartam volna megcsókolni, de nem lehetett. Sajnos.
Elég! Ebből elegem van! Lépnem kell, mert lassan megőrülök! Alice-nek mindvégig igaza volt.

Karácsony éjjelén, mikor Jenny elment tőlünk, Alice jött be a szobámba beszélgetni a fent történtekről.
- Miért nem mondod el neki, hogy szereted? – kérdezte.
- Mert nem tudom, hogy reagálna rá. Nem szeretném eltaszítani magamtól.
- Nem fogod – vigyorgott.
- Te tudsz valamit. Mondd el! – utasítottam húgomat.
- Én? Én nem mondok semmit sem, csak annyit, hogy bízz jobban magadban. És ha legközelebb megakarnád csókolni Jennyt, akkor a megfelelő pillanatot válaszd.
- Hisz… akkor is az volt – motyogtam.
- Figyelj, ma egyszer már megcsókoltad a fagyöngy alatt, szegény eléggé zavarban volt, mert öt percig csak csókolóztatok. Esme teljesen meghatódott akkor, mikor meglátott titeket. Jasper mindent érzett… – mosolygott.
- Remek – morogtam.
- Na, nekem mennem kell – szólt, és már el is tűnt a szobámból.



Tisztes távolságból figyeltem Őt. A bárpultnál ült, mikor Tom mögé settenkedett és valamit belesúgott a fülébe, majd mindketten kimentek a diszkóból.
Nem tetszett ez nekem, mert a barátom sokat ivott az este folyamán és féltem, hogy valami meggondolatlant tesz, így felálltam a fotelből, ahol eddig ültem és utánuk mentem volna, ha nem állít meg az a csaj, akivel táncoltam.
- Hová akarsz menni, szivi? – kérdezte.
- El – feleltem.
- Nem szeretnél velem táncolni? – simult hozzám, de én finoman eltoltam.
- Nem. Sajnálom, most nem – mondtam. Ekkor megcsörrent a telefonom. Jenny – olvastam a kijelzőn villogó nevet.
- Jenny, hol vagy? – szóltam bele.
- „Edward” – hallottam meg ijedt és sírós hangját. – „Segíts! Félek.” – zokogott.
- Hol vagy? – kérdeztem aggódó hangon.
- „A diszkó mögött lévő házaknál” – felelte.
- Máris megyek! – azzal letettem. Tudtam, hogy Tom tett vele valamit. Megölöm! - rohantam kifele a szórakozóhelyről, majd futottam a házakhoz.




Amint megláttam Őket, rögtön odaszaladtam hozzájuk, majd leráncigáltam Róla Tomot, és egy hatalmasat bemostam annak a rohadéknak.
Felsegítettem Jennyt, majd a hátam mögé rejtettem, Ő pedig belekapaszkodott a karomba.
- Állj hátrább! – utasítottam Jennyt, de nem mozdult. – Jenny! – szóltam rá ismét, és végre arrébb lépett. Épp időben, mert Tom ökle lendült és eltalálta az arcom.



(Jenny szemszöge)

Nem láttam sehol, így előbújtam a rejtekemből, és óvatosan próbáltam Edward elé menni, bár nem mondta. A hátam mögé néztem, nincs e mögöttem, de ekkor valaki elkapott, és magához szorított.
- Engedj el! - szóltam rá, de ő továbbra sem eresztett. Próbáltam kiszabadulni Tom karmai közül, s már sikerült is, de megragadta a karom, és a földre lökött, majd rám mászott. Nagyon féltem, és szaporán vettem a levegőt, miközben segítségért akartam kiabálni.
Hirtelen leszakította a topom pántját és undorító módon csókolgatni kezdett, én pedig nem tudtam mozdulni sem, mert lefogott.
Épp időben ért oda Edward, mert már a szoknyám alá akart benyúlni, mikor lerántotta rólam és megkóstoltatta vele a jobb egyenesét.
Maga mögé bújtatott, én pedig a karjába kapaszkodtam.
- Állj hátrább! – utasított, de nem mozdultam meg. – Jenny! – szólt rám, én pedig elengedtem Őt. Abban a pillanatban Tom ökle lendült és behúzott egyet Edwardnak.
- Miért avatkozol bele? – kérdezte Tom mérgesen, majd még egyszer bevert Neki, de Ő sem hagyta magát, így elkezdődött köztük a verekedés.

Hol Edward, hol Tom került fölénybe, én pedig egyre csak sírtam és sírtam. Féltettem Edwardot, aki a világot jelenti nekem, mert attól tartottam, hogy agyon veri Őt Tom.
Összeszedtem minden erőm és Tomra vetettem magam, de ő ellökött magától, majd a földre estem. Tudtam, hogy segítségre lesz szükségem, és bár Edward volt előnyben már, Tom visszaszerezte a főlényét. Nem hagyhattam, hogy agyon verjék egymást, így visszafutottam a diszkóba, hogy megkeressem Markékat.
Nem telt bele sok idő, és megláttam Julie-t, aki épp Markkal smárolt.
- Mark! Mark! – kiáltottam, aki nehezen, de elszakadt Julie-ról és felém fordult.
- Mi a baj? – nézett aggódva, mikor meglátta a leszakadt pántomat.
- Edward… Edward és… Tom… verekednek – zokogtam.
- Hol? – kérdezte idegesen.
- A házaknál – szipogtam.
- Semmi baj, Jenny – nyugtatott barátnőm.
- Siess Mark, kérlek!
- Nyugodj meg – kezét a vállamra tette. – Julie, nem láttad valahol Zac-et?
- Legutóbb még a bárpultnál láttam – felelte.
- Maradjatok itt, majd mi lerendezzük őket – mondta, majd elsietett.
- Én nem maradok itt! – mondtam, és kifele igyekeztem, mikor Julie megállított.
- Mark azt mondta, hogy maradjunk itt. Nem lesz semmi baj.
- Nem, nem, nem! Hát nem érted?
- Mit kellene értenem? – kérdezte. Nem akartam elmondani, így csak megfordultam és visszafutottam Edwardékhoz.


Épp jókor érkeztem meg, mert Edward a földön feküdt, az arcát vér borította, Tom pedig abban a pillanatban akarta megint megütni, de én minden erőmet összeszedve neki iramodtam és lelöktem róla. Sajnos nem voltam elég gyors, így felpattant a földről és felpofozott, én pedig elvesztettem az egyensúlyomat s a földre zuhantam, ismét.
Edward feltápászkodott és neki rontott Tomnak.
Hol vannak már a srácok? – idegeskedtem, közben felálltam a földről. Újra egymást püfölték.
Ekkor érkeztek meg Markék, akik mindkét fiút lefogták.
- Soha többé nem érhetsz hozzá! – szűrte fogai között a szavakat Edward.
- Nem vagy a pasija! És élvezte! – kiáltotta Tom.
- Elég legyen fiúk! – szólt rájuk Mark, de mintha meg sem hallották volna.
- Egyáltalán nem élvezte. Ha még egyszer meglátlak a közelében, azt nagyon megbánod! – ordított Edward.
- Úgy teszel, mintha neked több jogod lenne Őt megérinteni!
- De nem úgy teszem, mint Te!
- Elég legyen! – álltam Edward elé, és mellkasára tettem a kezem, hogy visszatartsam, bár tudtam, hogyha megint verekedni akar, akkor még én sem tudom megállítani. Rám nézett, majd lazított feszült testtartásán, és kiszabadította magát Mark karjai közül.
- Gyere Zac, vigyük haza – mondta Mark, majd mindketten lefogták a részeg Tomot és elvitték a közelünkből.
- Jól vagy? – kérdezte, mikor már messze jártak tőlünk a srácok.
- Jól, köszönöm. Te jól vagy? Nagyon csúnya a sebed – néztem a szemöldöke felett lévő horzsolásra.
- Nem vészes.
- Gyere, ezt le kell mosni – mondtam, majd megfogtam a kezét és visszahúztam a diszkóba.


Mikor beértünk a szórakozóhelyre, megkerestem Kate-éket, és elhoztam tőlük a táskámat. Hálát adtam az égnek, hogy nem kérdeztek semmit.
Igyekeztem úgy behúzni Edwardot a lány mosdóba, hogy senki se lásson minket. Körülnéztem a helyiségben, ami szerencsénkre üres volt.
Kivettem néhány papírt a kéztörlőtartóból, majd az egyik kéztörlőpapírt bevizeztem és lemostam vele Edward arcát.
Csak nézett és hang nélkül tűrte, hogy lefertőtlenítsem a sebét, természetesen vízzel, mert más nem volt.
- Szerencséd, hogy mindig hordok magammal sebtapaszt – mondtam, miközben előhalásztam a táskámból az említett dolgot. Kibontottam, majd finoman a szemöldökére helyeztem a ragtapaszt.
- Köszönöm – szólalt meg.
- Nem kell megköszönnöd – eresztettem meg egy halvány mosolyt.
- Hogy érzed magad? – kérdezte óvatosan.
- Szerinted? Te, hogy éreznéd magad?
- Sajnálom – hajtotta le a fejét.
- Köszönöm – öleltem át. Ő volt az egyetlen olyan barátom, akivel mindent megbeszélhettem, és tudtam, hogy sosem bántana. Viszonozta az ölelésem, majd szorosan magához vont.
- Nagyon megijedtél? – tudakolta ki idő múlva.
- Ühüm – bólogattam.
- Miért hívott ki?
- Valamit mondani akart nekem, de én éreztem rajta a pia szagot, így megmondtam neki, hogy beszéljük meg holnap, de nem engedte, aztán… aztán… - újra eleredtek a könnyeim.
- Nem kell elmondanod – ölelt még jobban magához.
- Miért verekedtetek? – szipogtam.
- Nem hagyhattam, hogy bántson – tartott el magától, majd letörölte könnyeimet. – Haza kísérjelek? – kérdezte.
- Annak nagyon örülnék – mosolyogtam.


Kimentünk a mosdóból, majd a többiekhez indultunk. Mikor odaértünk, mindkettőnket kérdezgetni kezdték, de nem válaszoltunk semmire, csak felkaptam magamra a kabátom és kifele vettem az irányt.


Egész úton szótlanul sétáltunk egymás mellett, de nem az a kínos csend volt, hanem egy kellemes és megnyugtató csönd.
- Edward? – törtem meg a hallgatást.
- Igen?
- Nagy baj lenne, ha… ha ma nálatok aludnék? – kérdeztem félénken, közben felnéztem rá.
- Nem – mosolygott. – Hívok egy fuvart – mondta, majd elővette a telefonját és tárcsázott.


Körülbelül húsz perc múlva egy piros BMW parkolt le a járda mellett. Edward kinyitotta az utas felöli ajtót, és segített beszállni, majd beült a hátsó ülésre.
Legjobb barátnőm vezette az autót, néha-néha belenézett a visszapillantó tükörbe, de nem volt kedvem azon törni a fejem, hogy miért.

Észre sem vettem, hogy mikor érkeztünk meg, de nem is érdekelt, csak le akartam zuhanyozni és végre aludni szerettem volna.
- Adok neked éjszakait – szólt barátnőm, mikor felértünk a szobájába.
- Köszönöm, Alice – öleltem át.
- Szívesen – mosolygott.


Miután lezuhanyoztam, befeküdtem Alice ágyába és próbáltam elaludni, de nem ment.

Mivel nem jött álom a szememre, így kikeltem az ágyból és elballagtam az Ő szobájához, majd halkan benyitottam.
Az ágyában feküdt és azt hittem, hogy alszik, amíg meg nem hallottam kellemes hangját.
- Te sem tudsz aludni?
- Nem – feleltem, és beléptem a helyiségbe, majd bezártam magam mögött az ajtót.
- Veled aludhatok? – kérdeztem félénken, és örültem, hogy sötét van, így nem láthatta zavaromat.
- Igen – szólalt meg egy perc csend után. Közelebb mentem hozzá, majd befeküdtem mellé az ágyba, betakaróztam és hozzábújtam, Ő pedig magához ölelt, így érezhettem finom illatát, ami megnyugtatott s végre el tudtam aludni a karjai közt.


Köszönöm szépen a kommentárokat és a levelet Cintimnek és Grétinek, Nillámnak, Szilvinek és Zsófinak.(Ha valakit kihagytam, akkor bocsánat:$)
Remélem tetszett a rész és kapok sok-sok kommentárt tőletek:D
Az asszisztálást pedig külön megköszönöm Nikynek:)♥
Puszi

10 megjegyzés:

  1. Hát ez eszméletlen izgis volt, imádtam! Edward bimm bumm:D Olyan édesek!! Együtt alszanak a drágák, olyan kis cukik:) Edward a hősies:) Tom-ot sosem szerettem XD
    Jajj nagyon várom a következőt:) Hozd hamar:$ Légyszi:$
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett ez a rész! Olyan édesek, hogy együtt alszanak! :)
    Puszi: Sipi

    VálaszTörlés
  3. Ez irtó jó lett! Együtt alszanak =) istenem de aranyosak! Jaj, már nagyon várom, hogy Edward mikor mondja el Jennyinek, hogy szereti :$.
    Légyszi hamar a kövit! Beleőrülök, ha nem lesz hamar!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Áhh ez naon király volt:)
    Főleg, hogy Edward megmentette:)
    Ennek naon örültem:)
    Naon várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  5. Irto jo lett:D:)Nagyon edes volt Ed:)
    Tom nagyon bunko volt:|
    Oh es egyutt alszanak,oo olyan kis arik:D
    Nah varom a folytiit!!!puszii

    VálaszTörlés
  6. Hello!Eszméletlenül jo lett......imádom(L)
    De édesek......
    Azt a Tom-ot szívesen felpofoznám....



    Puszííh és gratulálok.....
    Jó írogatást!!!
    puszííh

    VálaszTörlés
  7. jajj folytit hamar annyira szupi lett

    VálaszTörlés
  8. Annyira tetszett, sztem vmikor vissza fogják kapni az emlékeiket, méghozzá a közeljövőben, hiszen már déja vu érzése van, és csókolóztak is, szóval, mindjárt rájönnek!
    Pusz

    VálaszTörlés
  9. Szia!!
    Huhh ez eszméletlen jó lett!!! :D
    Jajj és olyan kis aranyosak...együtt alszanak!!Jujj!!! :)
    Már nagyon várom a következő fejezetet és tök jó h most ilyen hamar hoztad! :D
    Jó írogatást!
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Gina vagyok gratulálok ez nagyon jól sikerült Edward nagyon aranyos volt benne ahogy kiállt kedvese mellett. Remélem hogy miután egymás mellet aludtak az újév elő napján Edward végre megvallja érzelmeit Jeninek. Már alig várom.
    Szeretném megragadni a lehetőséget és ez úton szeretnék neked és kedves családodnak boldog és békés karácsonyi ünnepeket és eredményben gazdag boldog újévet kívánni Gina

    VálaszTörlés