2009. december 20., vasárnap

25. fejezet – Szilveszteri buli




Nem tudom, mióta táncolhattunk, de nem is érdekelt, Vele akartam lenni, a karjaiban. Meg szerettem volna csókolni, de nem tehettem, mert barátok vagyunk.
Még jobban magához vont, a lélegzetem pedig elakadt, mikor ajkaink csak pár centire voltak egymástól. A szívverésem már így is az egekben járt, és olyan hangosan vert, hogy attól tartottam Ő is meghallja.
Mágnesként vonzott minden egyes porcikája, és az illata teljesen elkábított.
Annyira vágytam a csókjára, hogy azt szavakkal lehetetlen leírni.
Már a negyedik szám következett, ami nem épp keringőhöz való, de nem foglalkoztunk vele.
- Gyönyörű vagy – búgta a fülembe, amitől jóleső borzongás járta át a testem.
- Köszönöm – suttogtam, közben fülig pirultam. Amelyik kezével az enyémet fogta a mellkasához húzta, én pedig éreztem hevesen verő szívét. Nem értettem, hogy mi válthatja ki nála ezt a reakciót, mert hogy nem én, az biztos. Az képtelenség.
- Szóval, Rita miatt mászkáltál ki? – kérdeztem egy kis idő múlva.
- Igen. Féltem, hogy elszökik az ajándékod, meg persze oda kellett rá figyelni – mosolygott. Vállára hajtottam a fejem, majd magamba szívtam bódító illatát. Abban a pillanatban azt kívántam, bárcsak megállna az idő.


Úgy éreztem, hogy a vágyam beteljesedett és megállt az idő. Felnéztem rá, és ekkora vettem észre, hogy Ő is engem néz.
Csak néztük egymást, mikor arca közeledni kezdett az enyémhez. Tudtam, hogy mire készül és én is akartam. Vágytam a csókjára, mégis az eszem azt diktálta, hogy nem helyes, amit épp tenni készülünk.
Csak egy kicsit – mondtam magamban. – Csak egy kicsit hadd érezzem ajkait az enyémeken.
Már csak pár centi választotta el egymástól ajkainkat és mikor az övéi súrolták az enyémeket… Elhúzódtam és az öleléséből kibontakoztam.
Ostoba voltam. Az eszem győzedelmeskedett a szívem fölött. Sajnos.
- Sajnálom Jenny. Én…
- Semmi baj Edward. A hangulat miatt volt az egész, megértem – mosolyogtam, majd Ritához mentem. Kivettem a dobozból, majd leültem vele a kanapéra. Irigyeltem. Ő nem volt szerelmes.
- Ne haragudj! – ült mellém Edward.
- Nem haragszok – simogattam meg Rita buksiját. – Ugye… ezek után még barátok maradunk? – kérdeztem. Tiszta bolond vagyok! Barátok? Miért akarnék én a barátja lenni? Hát persze! Azért, mert Ő nem szerelmes belém… és sosem lesz az.
- Igen, barátok – sóhajtott.
- Azt hiszem, vissza kéne mennünk a többiekhez – szólaltam meg kis idő múlva. – Anya biztos keres már – álltam fel, Ő pedig követte a példámat. Már az ajtóban álltunk, mikor eszembe jutott valami.
- Mit fog szólni anyu, ha meglátja Ritát? – kérdeztem. – Nem fogja megengedni, hogy nálam maradjon – hajtottam a fejem a kutyám buksijára.
- Szerintem meg megfogja engedni, de ha mégsem így lenne, akkor nálunk marad és minden nap eljössz majd meglátogatni Őt - simogatta meg.
- Nem szeretném, hogy…
- Shh! – tette mutatóujját ajkaimra. – Meg fogja engedni, hidd el – mosolygott, majd elindultunk a földszintre.


Igaza volt. Anya egy szó nélkül belegyezett, hogy velünk lakjon Rita. Először is, mert a karácsonyi ajándékom volt, másodszor, mivel aranyosnak találta és harmadszor pedig, Alice győzködte, merthogy Edward miatt voltak kétségei.


Olyan gyorsan teltek a napok, hogy észre sem vettem, már Újév előtt egy nappal jártunk.
Kate felhívott, hogy van-e kedvem a csajokkal tölteni a szilvesztert. Természetesen beleegyeztem, mivel hiányoztak, na meg szerettem volna kimozdulni egy kicsit.

Karácsony óta nem találkoztam Edwarddal, csak néha beszéltünk telefonon, de akkor is csak fél percet. Ez volt a rekord nálunk. Úgy gondoltam, hogy a csók miatt viselkedik így.

Alice-szel szinte minden nap találkoztam, de nem nagyon mentünk el sehova sem, csak a ház körül mászkáltunk, közben beszélgettünk.
Nem tudom miért, de folyton Edwardról kérdezgetett.
Hogy, mit érzek iránta? Tetszik-e nekem? Mit éreztem, mikor a fagyöngy alatt megcsókolt? Meg ehhez hasonlók. Nem akartam neki hazudni, de mégis megtettem Aztán eldöntöttem, hogy elmondom neki, mit is érzek valójában a bátyja iránt.
Épp a verandán ültünk, ölemben Ritával, anyu pedig egy barátnőéhez ment.
- Alice!
- Igen?
- Hazudtam neked.
- Miben? – tudakolta.
- Inkább mikre. Az Edwarddal való kérdéseidre. Az nem igaz, hogy nem tetszik, mert nagyon jól néz ki. Hogy mit éreztem, mikor megcsókolt? Boldogságot, izgatottságot és…
- Szerelmet? – segített ki barátnőm.
- Igen – sóhajtottam. – Szeretem Őt, de nem mondhatod el neki! Ígérd meg!
- Rendben, megígérem.
- Köszönöm.
- Miért nem tudhat róla? – kérdezte.
- Mert akkor máshogy tekintene rám, és azt nem szeretném – hajtottam le a fejem.
- Értem. Talán elmondhatnád neki… valamikor.
- Talán. Majd még gondolkozom rajta – mosolyogtam.
- Rendben. Nekem most mennem kell - állt fel mellőlem, én pedig követtem a példáját. Megölelt, majd elköszöntünk egymástól.



Másnap nyolc körül kezdtem készülődni a bulira. Negyed tizenegyre jöttek értem Julie-ék, így volt több, mint két órám.
Elővettem a gardróbomból a fekete szoknyámat, egy fehér topot és megkerestem a hozzá való fekete hosszú szárú csizmámat.
A hajamat kimostam, majd becsavartam és kicsit megszárítottam, utána úgy hagytam. Elmentem felöltözni, magamra aggattam a kiegészítőket, majd visszabattyogtam a fürdőbe és kiszedtem a frizurámból a hajcsavarokat, aztán megfésülködtem úgy, hogy maradjon benne egy kis hullám.

Épp elkészültem, mikor meghallottam a dudaszót. Felvettem a csizmám meg egy hosszú kabátot és gyorsan bepattantam a lányok mellé a kocsiba.

A csajokkal mindenféléről beszélgettünk. Úgy tervezték, hogy berúgnak és hajnalig buliznak majd.

Félóra múlva megérkeztünk diszkóhoz, ahol beálltunk a sorba és kb. harminc perc várakozás után bejutottunk.



(Edward szemszöge)


Karácsony óta alig beszéltem Jennyvel. Attól tartottam, hogy még mindig haragszik rám és féltem, hogyha hívom nem veszi majd fel a telefont.

Egyik nap felhívott Mark, hogy van-e kedvem Újévkor elmenni velük bulizni. Belegyeztem, mert semmi tervem nem volt arra az estére.

A szórakozóhely előtt találkoztam a srácokkal, majd bementünk mindannyian, de egy valamire nem számítottam.

Aláfestő zene: Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi remix)
http://www.youtube.com/watch?v=gzAAwEQZ570

Mikor beljebb értünk a fiúkkal megpillantottam Őt, amint Kate-tel táncol egy számomra ismeretlen és idegesítő zenére, de ez érdekelt a legkevésbé.
Amikor megszólalt a férfi hang, lelassult a szám és Ő úgy kezdett mozogni, ahogy azt a zene megkívánta. Amint a zene fokozatosan gyorsulni kezdett Kate és Ő egymásnak simultak, majd megjelent mellettük Tom és Zac.
Magam mellé néztem, ahol csak Mark állt.
- Mikor mentek oda? – kérdeztem.
- Nem rég – felelte. – Jössz inni?
- Aha – majd mindketten a bárpulthoz sétáltunk.
Mark egy vodkát, én pedig egy sört rendeltem, majd visszafordultam Jennyékhez és tovább néztem őket, vagyis csak Őt.
Idegesített, hogy Tom ott legyeskedik körülötte. Féltékeny voltam.



(Jenny szemszöge)

Nekem nagyon tetszett a zene, amire táncoltunk Kate-tel. Mindig úgy mozogtunk, ahogy a szám ment. Ha lassú volt, akkor annál a résznél lassan mozgattuk a csípőnket, és ha gyors volt, akkor úgy roptuk.
Hirtelen megjelent mellettünk Tom és Zac. Utóbbi megfogta Kate-tet a karjánál fogva és magához vonta, majd táncolni kezdtek. Barátnőmet ez egyáltalán nem zavarta, mert mindig is arra vágyott, hogy Zac, majd lép valamit irányába, de nekem semmi kedvem nem volt Tommal csörögni, csakhogy nem engedett olyan könnyen.
Magához rántott, kezét a derekamra helyezte és elkezdett táncolni, ám én kiszabadultam arra hivatkozva, hogy ki kell mennem a mosdóba.


A mellékhelyiségben voltam a tükör előtt és bámultam magam, közben kérdéseket tettem fel magamnak.
Vajon Ő is eljött? Ha igen, akkor szóba fog velem állni? Persze, hogy szóba áll, mert én nem csináltam semmit sem, szóval…

Kimentem a mosdóból, majd körül néztem, hogy Tom a közelben van-e vagy sem, aztán szememmel Edwardot kerestem.
Nem volt nehéz dolgom, mivel egy fehér kabátban ült Markkal a bárpultnál és beszélgettek.
Miközben Őt néztem megszólalt a következő szám.

Aláfestő zene: Colonia-Sexy body
http://www.youtube.com/watch?v=ZaV2MNt1h8s


- Jenny! Hol voltál? – jelent meg mellettem Ash.
- Én csak a…
- Mindegy! – vágott közbe. – Itt vannak a fiúk. Gyere – fogta meg a karom és húzni kezdett a pulthoz.
- Nem is tudtam, hogy jöttök ti is – mondta Julie.
- Hát… mert akkor nem lett volna meglepetés – szólt Mark.
- Sziasztok! – köszöntünk egyszerre Ashleyvel.
- Sziasztok! – visszhangozták a srácok.
- Nekem Kate mondta, hogy jönnek bulizni – hallottam meg Zac-et.
- Jó, jó. Na, ki jön táncolni? – kérdezte Mark és fél szemmel Julie-ra pislantott.
- Én – vigyorgott barátnőm, majd Markkal az oldalán a táncparkettre mentek.
- Mi is megyünk? – tudakolta Ash, majd karon ragadta Tomot, Kate pedig Zac-et és Ők is Markék után siettek.
- Te nem mész? – kérdezte kis idő múlva Edward.
- Ha zavarok akkor megyek – mondtam, majd el akartam indulni, de Ő a karomnál fogva maga felé fordított.
- Nem zavarsz, csak kérdeztem – mosolygott. Mindketten leültünk egy-egy székre, én pedig rendeltem magamnak egy Breezert.
- Haragszol? – szólalt meg.
- Nem. Már miért haragudnék? – nevettem és ránéztem. Úgy nézett rám, mire egyből leesett, miről is beszél. – Nem akarok erről beszélni, de hogy megnyugtassalak, nem haragszom rád. Nincs rá okom.
- Értem. Más téma.
- Szerintem is. Hogy hogy eljöttél bulizni?
- Úgyse volt semmi dolgom, így belegyeztem, hogy eljövök kicsit szórakozni – mosolygott. Nyugalom Jenny, nyugalom! Ne nézz Rá, mikor így mosolyog! - figyelmeztettem magam. – És te? – kérdezte.
- Dettó. Elvégre szilveszter van, és anyu is a kolleganőivel „bulizik”, szóval semmi okom sem lett volna otthon maradni.
- Nagyon csinos vagy – szólalt meg kis idő múlva.
- Öhm… köszönöm – pirultam el, és reménykedtem, hogy nem látja meg. Épp vége lett a számnak, mikor Kate jelent meg mellettem.
- Jenny, jössz táncolni? Zac elment valahová. Kérlek – kérlelt, mivel nem nagyon akaródzott ott hagynom Edwardot. Ránéztem, Ő pedig egy „nyugodtan menj”-et formált ajkaival, majd mosolygott.
- Rendben.
- Bocsi Edward – mondta barátnőm, majd megragadta a karom és a táncparkett felé húzott. Ekkor megszólalt a szám.

Aláfestő zene: Dj Mangoo – eurodancer
http://www.youtube.com/watch?v=03dJHrLdVl0

Először lassan indult, majd felgyorsult, Mi pedig táncolni kezdtünk. Jó szám volt, nekem nagyon bejött.
- Én kértem a számot – mondta Kate, mikor egymáshoz simultunk.
- Nagyon jó – mosolyogtam. Fél szememmel Őt kerestem, és mikor megláttam nem hittem a szememnek. Egy hosszú, szőke hajú csajjal beszélgetett, vagyis inkább nevetgélt. Látszólag jól érezték magukat együtt. Néha-néha rám nézett, és mikor egy fél másodpercre találkozott a tekintetünk, akkor csak mosolyogva tovább trécselt az ismeretlen lánnyal. Ezt nem néztem ki belőle. Rendben, ha te így, akkor én is - döntöttem el magamban. Egy ismeretlen srác táncolt magában a hátam mögött, így megkértem, hogy táncoljunk együtt, aki szó nélkül belement, addig Kate a mosdóba menekült.

Amíg táncoltam, lopva Edwardra pillantottam, és sikerként könyveltem el ezt az akciót, mivel le sem vette rólunk a szemét. A csaj még mindig ott állt mellette, és beszélt hozzá, de úgy tűnt, hogy nem érdekli, mit mond neki.
Ekkor felpattant a székről és a csaj fülébe súgott valamit, majd mindketten a táncparkettre jöttek. A szívem meglódult, mikor alig egy méterre álltak meg mellettünk.
Egy újabb szám következett, ami az egyik kedvencem volt. Mindketten egyszerre kezdtünk mozogni a párjainkkal.


Aláfestő zene:Davis Guetta feat Akon – Sexy chick
http://www.youtube.com/watch?v=18mk-G6yYWs


A szőke csaj háttal állt neki, pont úgy simult hozzá, ahogy én is a saját táncpartneremhez. Edward átkarolta a derekát és magához vonta, én pedig csípőmet mozgattam a zenére. Próbáltam csak a számra koncentrálni, de nem ment. Hajtott a vágy, hogy legyőzzem az ismeretlen lányt és elcsábítsam Edwardot.
Beletúrtam a hajamba, közben a fenekemet riszáltam a zenére és igyekeztem lekörözni a szőke bombázót.
A partnerem felé fordultam és kezeimet a nyaka köré fontam, majd megláttam mögötte Őt.
- Cserélünk? Heidi nagyon szeretne veled táncolni – mondta.
- Tényleg? – kérdezte a partnerem, mire Edward csak bólintott, majd a srác eltűnt a szöszivel, én pedig Vele maradtam.

Aláfestő zene: Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love
http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU&feature=fvst

Csak néztük egymást, majd közelebb lépett, megfogta a kezem és megpörgetett, aztán magához vont. Erre nem számítottam, nagyon nem.
- Nem foglak letapizni – mosolygott, mire felnevettem és táncolni kezdtem a zenére, majd teljesen hozzá simultam. Átkaroltam a nyakát és a fülébe suttogtam.
- Tudom – elhúzódtam, de csak annyira, hogy a szemébe nézhessek.


Mikor végett lett a számnak bemondta a DJ, hogy már csak kér perc van az Újévig.
Előkaptam a telefonomat, és minden hozzám tartozónak elküldtem a „B.U.É.K.” szavacskát.
Edwarddal a pulthoz mentünk, és mindketten kaptunk egy-egy pohár ingyen pezsgőt.
Ashleyék is előkerültek kezükben a pezsgős poharukkal, majd a szórakozó helyben lévők egyszerre kezdték harsogni a másodperceket.
Tíz…kilenc…nyolc…hét…hat…öt…négy…három…kettő…egy…BUÉK!! Egyszerre koccantak össze a pezsgős poharak és néhány újévi csók is elcsattant... A mi körünkben Julie és Mark között került erre sor.


Ezután megint elindult a zene és mindenki újra táncolni kezdett…

Bocsi, bocsi, bocsi. Sajnálom, hogy ennyit késett rész.:( De itt van, és remélem tetszett:D:D
A következő rész még mindig a buliban fog történni:D Hogy miért mondtam? Majd megtudjátok:D:D
Remélem kapok sok-sok kommentárt és levelet:D
agnes_h93@freemail.hu
Puszi

U.I.:Köszönöm a leveleket és a komikat:D

Jenny ruhája:

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett:) A ruha nagyon tetszik:) És az egész szituáció nagyon jó volt. Kis féltékenyek:D
    jajj nagyon várom a kövit:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Áhh ez naon jó volt:)
    De örültem volna, ha rendesen megcsókolja:)
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa kiscsaaaj,huu ez vagii lett,a ket utolso szam nalam kedvenc:DEs orulok,hogy ezeket raktad bee:D:D:D:D(L)(L)(L)Nagyon tetszett a resz,es mindketten probaljak a masikat felekennye tenni:D:D:DEz nagyon bejott:DVaroom a folytiiit!!!Sok puszii

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Huhh nagyon jó volt ez a rész is!! :D Kár h nem történt meg aza csók.....!! És a számok is tetszenek :) Most kedvet kaptam egy kis házibulihoz pedig beteg vagyok na mindegy. A lényeg h nagyon-nagyon jó volt és már nagyon várom a fojit!!:D :D
    Kellemes Ünnepeket! :)
    Jó írogatást!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Hello...!

    Fu ez állat lett....Nagyon király...
    Az össze szám nagyon király....Imádom(L)
    De várom a következőt...
    Pusziíh.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon király lett!
    Kár, hogy náluk nem csattant el a csók :(
    De attól még nagyon szuper volt!
    kis féltékeny Ed :D:D
    puszi! még egyszer grat!

    VálaszTörlés
  7. Hali!
    Ennyire nem lehetnek ilyenek! Jöjjenek már rá, h szerelmesek egymásba, ez nem lehet igaz!!!
    Félelmetesen tudod húzni az időt, te lány!
    Egyszerűen nyúzod az idegeimet. Meddig csinálod még? XD
    A féltékenység... legalább erről rájöhettek vna, hiszen mindkettő féltékeny lett. :)
    Pusz

    VálaszTörlés