2010. április 21., szerda

WOW!

Nemrégiben vettem észre, hogy másfél hónap alatt több, mint 13000 ember kukkantott be hozzám.
Lehet, hogy ez nem sok, így egy és fél hónap alatt, de nekem még ez is örömet okozott. :D Köszönöm annak, aki rendszeresen ír nekem kommentárt, és aki hajlandó elolvasni a részeket - amik néha olyan értelmetlen dolgokról tudnak szólni. Max annyit mondtok, hogy: Ez a csaj nem komplett. xD
Na, tehát, köszönöm MINDENKINEK, aki olvas, bár nem ír kritikát, de ha van rész, akkor jelen van. :)
Köszönöm Ritusomnak és Nillámnak, hogy "meghallgatják" MSN-en a hülyeségeimet, és ha el is akadok, akkor ötleteket adnak. :)
Szóval, csak meg szerettem volna köszönni Mindenkinek, hogy ennyien olvastok.

Puszi

Gicus

2 megjegyzés:

  1. Ez alaP:)
    ha valaki elolvaná az edigi beszélgetésenket két szót mondana:
    "Ezek hülyék" xDD
    mit le nem tudunk művelni:) akár 5perc alatt xD
    NagyonSzeretlek(LL)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg Köszönöm(K)
    Ja, az biztos xD Gyakran ránk jön az 5 perc xD
    Én is Nagyon Szeretlek(LL)

    VálaszTörlés