2010. április 28., szerda

Gondoltam szólok

Sziasztok!

Sajnálom, hogy ennyit késik a rész, de még hozzá sem kezdtem :S Tényleg sajnálom, de ma fejeztem be a magyar házi dolgozatot, tegnap pedig a környit, és teljesen el vagyok havazva :S Ezért most leállok pár dologgal.

Akit megrémítettem - amit kétlek - előre leszögezem, hogy nem szüneteltetem egyik blogomat sem, viszont az I.K.A.I.T.-ot igen, mert nincs semmire sem időm :S Úgy érzem, hogy romlott a helyesírásom, és ezt a bétám is észrevette, akit nem akarok fárasztani ezekkel, így megpróbálok kevesebb hibát ejteni az írásaimban.

Mindig fáradtan kezdtem neki, ezért jöttek olyan hülyeségek, hogy inkább hagytam xD
Tudom, tudom, már több mint egy hete nem hoztam ebből frisst, de ez az oka, plusz a tanulás :S Muszáj, mivel május végén - vagy hogy - szintvizsgák lesznek szóval... De megpróbálok majd írni :) Most elkezdem a 45. fejezetet, és meglátom, hogy meddig jutok vele.

Remélem megértettek.

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése