2010. április 24., szombat

Válaszok: 44. és 41. fejezet

44. fejezet - Szeretsz?


2010. április 20. 22:16
Rituss írta...

UI: wíí első komi xDD ne nézz hülyének:D


Útóirat utóiata(XD):
levesszük mellel?^^
szerrii*-*(L)

Válasz:
Nem nézlek hülyének.
Igen, levesszük mellel xD
Szerii(L)


2010. április 21. 18:12
Névtelen írta...

huh..öhm akkor most a baba meghalt?
mert ez nem mondta senki csak jenny gondolta

am jó lett
ügyi vagy
puszi regi

Válasz:
Igen, a baba meghalt, mert beleállt az üvegdarab a hasába. A csoda az volt, hogy Jasper nem támadt rá. :)

2010. április 21. 18:32
Gemma írta...

Szia!
Nagyon jó lett! De annyira sajnáltam Jennyt! Először tökre örültem, hogy elmondja végre, mert tudtam - legalábbis azt hittem - ,hogy nem lesz semmi baj. Erre... Teljesen kész voltam a végén! Pedig az elején teljes örömmámorban voltam! Kibékültek, Alice (amit nem kell ragozni :)) és végül, hogy Edward is megtudja az igazságot. De aztán következett a sajnálat Jenny iránt. :(
Csak azt nem értem, hogy Jenny , hogy képzelhette azt, hogy szakít Edward vele?! Kész őrület ez a csaj! Szerencsére a végén minden helyrejött! Csak a babát sajnáltam. Bár gondolom, hogy így később jobb lesz, főleg mikor Edward újból vámpír lesz.
Na mindegy. Szóval nagyon tetszett a rész és izgatottan várom, hogy mi fog történni velük!
Puszi: Gemma

Ui.: Remélem mindenki, aki tudja megnézi a Remember me-t! Én már nagyon várom! Hónapok óta csak arra vártam, hogy Mo.-on is legyen, és most itt lesz máj. 6-án! Éljen! Szóval irány a mozi!!!!! :D XD

Válasz:
Köszönöm, örülök, hogy tetszett. :)
Jenny azért hitte azt, hogy Edward szakított vele, mert nem válaszolt, és egy csöppet "szőke" a csaj.
Igen, minden rendben lesz, de nem biztos, hogy Edward újra vámpír lesz, majd meglátom. Mindig változtatok a döntésemen. :)
Én mindenképp megyek, és megnézem a Remember me-t :) Nagyon jó kis film lesz, azt tudom, de nem a premierre megyek, mert akkor sokan vannak. :)
Puszi

2010. április 21. 21:46
stenczi_95 írta...

sya!
nagyon jó lett....
reméltem h a baba meg lesz tartva és egézséges lesz... de ne legyen az, hogy nem lehet több gyereke mert akkor ki fogok akadni...
de am nagyon tetszet ez a rész is...
puszi hamar hozd a kövit....

Válasz:
Én nem terveztem, hogy megtartja a babát, de megnyugtatlak, hogy lehet majd még gyereke. :)
Örülök, hogy tetszett.:)
puszi

41. fejezet - A titok


2010. április 4. 10:48
Lulu írta...

szia !
nekem nagyon tetszett ! jó lett ! örülök neki hogy Jenny most már tudja :) és egyre több dologra emlékszik ami jó mert akkor Edward visszaváltozhat és akkor minden happy xD... de rossz mert így lehet hogy hamarosan vége :(

az előző fejihez vissza térve Paul bevésődött Jennybe? vagy csak nagyon jóba lettek?
puszi : Lulu
P.S.: siess a folytival

Válasz:
Örülök, hogy tetszett, és a válaszom: Nem.
Paul nem vésődött be Jennybe, mert akkor Jennynek is bele kellett volna, de Ő Edwardot szereti. Erre majd ki fogok térni... valamikor. De mivel most jelentkeztem egy pályázatra, majd ahhoz lesz köze. :)
Puszi

Mindenkinek köszönöm a kommentárokat, és, hogy írtok nekem. :) Igyekszem majd a részekkel. :)
Az 1. részből, azért nincs még 4. fejezet, mert nem tudtam befejezni, de hamarosan azt is folytatom. :)
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése