2010. április 24., szombat

A szavazás lezárult!

Amint a cím is mutatja, vége a szavazásnak. Egy hétig lehetett szavazni a neked tetsző sablonra, és most megszületett az eredmény.
Mivel a legtöbben láttátok az eredményt, ezért nem is húzom tovább az időt.
Kijelentem, hogy a nyertes sablon a...
Team Edward Layout, Blog Background & Homepage
Második helyen áll a
Multi-Purple Abstract Layout, Blog Background & Homepage, azaz a Lila.
Harmadik helyen a
Rocky Beach Sunset Layout, Blog Background & Homepage, vagyis az eredeti.
Negyedik helyen a
Large Red Rose Layout, Blog Background & Homepage, azaz a Rózsás.
És végül, az ötödik helyen a
Fall Trees Layout, Blog Background & Homepage, vagyis a tavaszi fák.

Estefelé kirakom az Edwardos sablont.
És ne nézzetek hülyének, amiért így írtam ki a sablonokat. Úgy értem, hogy mintha személyek lennének xD
Na, csak ennyit akartam.
Ja, majd' elfelejtettem. HAMAROSAN FENT LESZ A 11. FEJEZET A KATONÁSBÓL. :D
Köszönöm a kommentárokat és a levelet Cintinek és Grétinek. Örülök, hogy tetszett a rész, és igyekszem a következővel. :)
Úgy döntöttem, hogy csinálok egy kis oldalt, ahol majd válaszolok az összes feltett kérdésre, amiket a részek után tesztek fel. Oldalt megtalálhatjátok "Válaszok" címnéven. Estére meg is csinálom. :)
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése