2010. augusztus 15., vasárnap

Szemem fénye és A tehetséges író díj!



Szabályok:
1.Köszönd meg a Díjat akitől kaptad.
2.Tedd ki a képet.
3.Nevezd meg az 5 legkedveltebb blogodat.
4.Add tovább 2 embernek /aki szerinted a legjobban megérdemli/ és értesítsd róla őket.

Köszönöm Đórinak, akitől már régen megkaptam, csak eddig még nem tettem ki. :$

Nekem mindegyik a legkedveltebb blogom, amit olvasok, de csak ötöt lehet.

Fanne
Nilla
Nillody
Melody
Eilis


Szerintem mindenki megérdemli, egyetértetek Đórival.:) És, ahogy ő is, én is az összes rendszeresen olvasott blogjaimnak küldöm. :)



Szabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. Ki kell raknom a blogomra.
3. Írnom kell három dolgot, amit a legjobban szeretek csinálni.
4. Tovább kell adnom pár embernek.
5. Megjegyzést kell hagynom a blogokon.

Köszönöm szépen Linának:) Nagyon aranyos vagy:)

- Imádok olvasni.:)
- Zene nélkül nekem nem élet az Élet :P Szóval mindig megy, ha írok, de még akkor is, ha nem. :)
- Imádok beszélgetni a barátaimmal. :D :P

Nilla
Evelyn
Fanee
Kemra

Köszönöm még egyszer Linának:)

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése