2010. augusztus 2., hétfő

Két díj egyszerre



Két újabb díj, amit köszönök Chinty&Zorának. :)
Tudom, hogy ezeket rakom fel, mint a részt, de igyekszem vele, már neki álltam a következő fejezetnek. :) Remélem, örültök majd neki, mert ha majd ügyesen kommenteltek, akkor már aznap felkerül a következő rész, amit most jelenleg írok :D

1.Köszönd meg. - kész
2.Rakd ki a blogodba. - kész
3.Írj magadról három dolgot. - kész
4.Add tovább legalább három embernek. - kész
5.Hagy üzenetet mindenkinél akinek tovább adtad. - megyek

3 dolog magamról:
- Most megyek tizenegyedikbe
- Magyarország keleti részében lakom
- Szeretek írni, bár nem mindig van ihletem, és időm sem.

Nilla
Kemra
Delirium



1. Köszönd meg és rakd ki a linkjét. - kész
2. 5 titok a töriről és rólam - kész
3. Küld tovább 5 embernek - kész
4. Hagyj náluk megjegyzést. - Ok

Öt dolog a töriről és rólam. Magamról már sokat beszéltem xD szóval akkor inkább a töriről. :)
1. Ezt a történetet már az első rész közben találtam ki, és ti döntöttetek úgy, hogy írjam meg. :)
2. Már minden megvan a fejemben. Hogy mi lesz Jennyvel és Edwarddal, szóval minden. Már az első fejezettől fogva megvan "írva" a sorsuk. :)
3. Megvannak a részletek a fejemben, csak odáig el kell jutni.
4. Néha hirtelen jutnak eszembe ötletek, és akkor hülyeségeket írok, vagy esetleg kikészítelek titeket.:$
5. Néha nehéz írnom, mert nem tudok ráhangolódni Edwardra, mikor az Ő szemszögét írom.

Akkor 5 ember, akiknek küldöm.

Nilla
Szandi
Kace
Ingrid
Twilight Girl

Még egyszer köszönöm. :) Sokan vagytok:D tehát így osztottam fel, de mindkettő vigyétek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése