2010. június 14., hétfő

Happy Birthday!



Tegnap volt egy éve, hogy írni kezdtem. Pontosabban, hogy a (Cullens) A lehetetlen is lehetséges című történetem első részét közzé tettem a weben.
Happy Birthday! :):)
El sem hiszem, hogy tényleg egy év telt el azóta.
Ma már a történet második részét írom, és ennek is hamarosan vége lesz. :( Nem akarom, de egyszer úgyis be kell fejezni. Ám az első rész javított verzióját továbbra is írni fogom, és akit érdekel, az majd olvashatja a blogján.
Hűű! Na, csak ennyit szerettem volna. :)
Ja, és még annyit, hogy igyekszem a katonással, de valahogy most nem megy az írás. :S Még egy csomó dolognak utána kell járjak, és lehet, hogy a blog szünetelni fog, DE ez nem biztos :)
A 48. fejezetről pedig annyit, hogy már elkezdtem, és igyekszem vele, ahogy az első rész javított ötödik fejezetével is.:)

Puszi

2 megjegyzés:

  1. Óóó..akkor Boldog Születésnapot!!:)
    Még sok-sok ilyet!
    Izgatottan várom a folytatást!
    Puszii!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Boldog Születésnapot!
    Én sem hiszem el, hogy már eltelt egy év! Olyan mintha csak tegnap fedeztem volna fel a blogot. :D
    Csak így tovább!
    Várom a folytatást!
    Puszi: Gemma

    VálaszTörlés