2010. június 27., vasárnap

Blogajánlás!

Sziasztok!

Most nem résszel jöttem, de azzal is igyekezni fogok, bár... most valahogy nincs ihletem, de összehozom nektek AZT a bizonyos részt :D
Nos, akkor rátérek arra, amiért feljöttem :D
Amint a cím is mutatja, BLOGAJÁNLÁS!! :)
Egy kedves barátnőm, blogspoton kezdett írni egy történetet.
A főszereplő Samantha de Roureau, aki belefolyik egy olyan ember életébe, akinek különös titka van.
Samantha tele reményekkel utazik San Fransiscoba. Nehézségek nélkül talál munkát és szerez barátokat. De még nem tudja az egyikőjüknek mekkora titok nyomja a lelkét. Vajon amikor rájön, milyen ember is ő valójában és mivel foglalkozik, Sam meghátrál vagy elfogadja? Könnyen veszi az akadályokat?
Szerelmi vallomások, akadályok és csalódások sorozata következik be az életében. Mennyire fogja bírni? Hogyan tudja így megvalósítani régen dédelgetett álmát?

Nekem elnyerte a tetszésemet, remélem, nektek is :) Már fent van a 3. fejezet is :)
Érdemes benézni. :) Bárki, aki kíváncsi Sam kalandjaira, az keresse Adreeh alias Elle.Pro blogját: Runaway Train

Az Új résszel pedig igyekszem :)

puszi

Gicus

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szeretem ahogyan, és amit írsz ezért megleplek egy kis ajándékkal. Ha belesel az oldalamra megtalálod:D
    www.me-jonasb.blog.hu

    Csak így tovább! Puszi:))))

    VálaszTörlés