2011. április 4., hétfő

Egy kis ízelítő a következő részből :D

A látomásom egy háznál történt. Ismeretlen volt, és úgy tűnt, hogy a támadó szemén keresztül látom az eseményeket. Biztosra vettem, hogy vámpír, mert az erdőből kémlelte a környéket, és fáról-fára ugrált. Egy illatot követett, majd megláttam a szemén keresztül, Őt.
Ekkor „visszatértem a jelenbe”, de alig telt el egy másodperc, ismét egy vízióm támadt. Most az áldozat voltam. Nem értettem, mi történik, hisz ilyen eddig még sosem történt velem. Mindig csak egy adott személynek az érzéseit éreztem, és láttam azt, ami vele történik. Most nem így volt. A támadóból mérhetetlen düh és bosszú áradt, míg az áldozatból egy olyan „ma nem kellett volna felkelnem”. Nyugodt volt, de fáradt a hosszú nap után, ám hirtelen mozgolódást hallott az erdő felől. Először nem törődött vele, majd ismét hallotta, és szemével körbepásztázta a környéket, majd gyorsabban szedte a lábait. Beszállt az autóba, majd gázt adott.
Nem tagadta; félt. Minél hamarabb haza szeretett volna érni, és befeküdni a férje mellé. A puha, meleg és biztonságot nyújtó férj karjaiba. Aztán valami koppant az autó tetején. Mintha valami, vagy valaki rázuhant volna.


Remélem, tetszett.:) Ez lesz az a bizonyos fordulat:D A kérdést már feltettem Facebookon a képek alatt.:D Kíváncsi vagyok a véleményetekre.:D
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése