2010. július 23., péntek

Még egyszer jelentkezek ma+ A RÉSZRŐL! :)



Feltételek:

1: Meg kell köszönnöm a díjat annak aki gondolt rám és küldte!
2: A logót ki kell tennem a blogomba!
3: Be kell linkelnem azt akitől kaptam!
4: Írni kell magamról 7 dolgot!
5: Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blogtársamnak!
6: Be kell linkelnem őket!
7: Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Köszönöm Lulunak a díjat :D
Nos, úgy döntöttem, hogy nem jelölök meg embereket, mert szerintem MINDENKI Kreatív :D Szóval, itt a logó, bátran vegyétek le és tegyétek ki a blogotokra. Bárki, akinek van és olvas engem :D
Szóval, Mindenki megérdemli a díjat:D Nem kivételezek :D

A részről pedig annyit, hogy tényleg igyekszem vele, de valahogy most nem tudom átérezni Jenny fájdalmát, maszlagot pedig nem akarok hozni nektek.
DE!
Igen, az a bizonyos "DE" szócska, ám ezen esetben - véleményem szerint - csak jót jelenthet :)
Mivel biztos, hogy késni fog a rész, ezért megleplek Titeket :) Addig nem fogom felrakni a részt, amíg kész nem vagyok az utána levővel:D
Hogy miért döntöttem így? Majd kiderül a rész felkerülésekor, tehát kérlek benneteket, olvassátok el a fejezet előtti kis bejegyzést:D Infókat fog tartalmazni :)DE, szerintem örülni fogtok neki:D Már, aki:)
Puszi
Gicus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése