2010. március 12., péntek

ÚJ HÍR!

Sziasztok!

Sajnálom, sajnálom, sajnálom és sajnálom. Bocsi, hogy ennyit késik a rész, de eléggé bonyolult lesz a rész, és talán még unalmas is és béna is. Viszont igyekszem vele:)

Amint a cím is mutatja Új Hírem van számotokra.
A történetem első részéről lenne szó.
Mint már írtam is, a blog szerkesztés alatt áll/állt.
Hogy miért szövegelek az 1. részről, mikor már lezárult? A válasz egyszerű.
ÚJRA KEZDTEM!
Most felmerül a kérdés, hogy "Miért kezdte újra ez a hülye liba?" Mert elolvastam az egészet, és rájöttem, hogy egy csomó marhaságot írtam össze. Nézzük egy példát: A neon fényes esetet:S Nem egy eredeti ötlet. Meg ott egy labda. Most őszintén, kit kéne tőle mindenáron megvédeni? Engem is százszor pofon talált már labda, mégsem jött senki a megmentésemre. Meg minden olyan gyorsan történt. Pl: Jenny túl hamar rájött a dolgokra:S Hogy Edwardék vámpírok, stb. Változtatok rajta:)
Nos, de térjünk a lényegre.
Átjavítottam AZ EGÉSZET!
Nagyon sokat javítottam, és hozzá is tettem, plusz elvettem pár dolgot.
Hosszabbak is lesznek a fejezetek.
És pluszba olvashattok majd olyan részeket[főleg itt az elején(3.,4.,5, fejezet)] amit még nem olvastatok eddig.
Ne lepődjetek majd meg, ha nem úgy történnek a dolgok, mint ahogy elsőnek megírtam.:) Persze lesznek olyanok is benne, amit már olvashattatok ezelőtt.
Remélem, elolvassátok őket és komiztok is hozzá, esetleg levélben küldtök hozzászólást.
De most leszögezem. Mivel lesznek benne olyan fejik, amik még nem voltak az előzőben, így nem lesznek olyan gyakran frissítve, de addig is - úgymond - adok olvasni valót, amíg el nem készülök a részekkel:)
Remélem elolvassátok és írtok hozzá komit.
Hogy melyik tetszett jobban, meg ehhez hasonlók:)
Előre is köszönöm:)
Puszillak Titeket!♥

U.I.Igyekszem a résszel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése